beksi_cola (beksi_cola) wrote,
beksi_cola
beksi_cola

  • Mood:
  • Music:

It's so pretty!

oooooh I love that it's so pretty! And I didn't go to school today 'cause I only have one class and we weren't really gonna do anything worth dying in an accident for...so here I am! After this entry I'm definitely going to go make myself some hot chocolate. Mmmmm...I love this time of year! Ok...that's done so you people who aren't as happy about this weather can start paying attention again :P.

Only one more week and one more Monday of this term. I have SO much to do...but I'm sooo happy because it's almost over! The last last week of the last first term of my life...or something like that ;). I still have two presentations, two papers, and a test to write but I know that I can do it! (hahaha...not really, but I know I have to do it and that it will get done...so thta's something, eh?). My life is really super boring...if I didn't have the quote of the day I don't think I'd update hardly at all! Outside of school and eating and sleeping and working...not much to report. Except I'm very bitter and sad because GG is not on now for 2 months! What is that all about? They hate me. They know I need that show...and I promised Sarah I wouldn't watch X-files season 2 until...actually, I don't really know when I'm allowed to watch again. *shrug* That's 2 addictions I have to go without...well, I can watch old GG episodes...and believe me, I will...but it just makes me want to see a new one! Ok, my complain about stuff time is over now.

On to the quote of the day! I was waiting for Hannah yesterday so she wouldn't get left out of the points and she got it right! (Yay Hannah!!) So the answer was Gilmore Girls, Lorelai and Rory...the points go as follows:

Sarah: 22
Daniel: 12
Hannah: 6

Good job guys! Now since I didn't update the quote yesterday (my Mom got stuck here because of the beautiful weather...and I made her watch GG...good times :D) I will put 2 quotes up today:

Quote 1
- So it's not really a bottomless pit, it's a topless hole. (Hannah...you've seen this one...regardless of whether or not you remember it).
(just one character)

Quote 2
C1: The bus is outta control. So I grab him by the collar, I take him out of the seat, I get behind the wheel, and now I'm driving the bus.
C2: Wow.
C3: You're Batman.
C1: Yeah, yeah, I am Batman. Then the mugger, he comes to and he starts choking me. So I'm fighting him off with one hand and I kept driving the bus with the other, ya know. Then I managed to open up the door and I kicked him out the door, ya know, with my foot, ya know, at the next stop.
C2: You kept making all the stops?
C1: Well, people kept ringing the bell.
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 6 comments