beksi_cola (beksi_cola) wrote,
beksi_cola
beksi_cola

  • Mood:
  • Music:

Sitting here...singing along to West Coast...

This is such a boppy song. Although I don't know that I came by it quite honestly...there was a link thing on ONTD and I was sitting here bopping along so I used the awesome program Dan got me so now I have my own copy. Good times.

Anyway, GG was new last night so I'm happy about that! Yay for returning shows! Oh and this is my last week without Heroes...crazy times!! I'm sooo excited! Other than that...no much new. I'm thinking I should clean my room up a bit today. I've been slacking a bit the past couple of days. So that's sure to be some good times. I can watch my CSI Season 2 that Janice lent me. Day now officially planned! That's such a lie...I never do what I plan anymore. I don't know what's up with that.

Oh yeah! Yesterday I got my license and license plates renewed. What an...interesting day that was...lol. I'll just put it this way: people are pretty entertainingly stupid. I am not saying I'm not though...my ownership had fallen out of my blue thing I keep it in with my insurance. So I hand the guy my little thing (which I hadn't looked in) and he's like "Great! If you can just give my your ownership we can change your address on that also" and I'm like "..." So I got out to my car freaking out because I thought it was in there (I know next to NOTHING about stuff like this, my family had told me that if I'm ever pulled over for whatever reason I just need to give the cop the little blue thing and my drivers license and it'll all be good). I did eventually find it though. *phew* Plus, turns out moving to Durham means I no longer have to get an emission test. Woohoo!

So anyway, I tricked y'all yesterday because the quote was actually GG - Rory and Logan. That was trixy of me I know. No worries...I'll prob'ly never use him again in a quote. (Now ALL the quotes I think of for that show will include him...lol...doubtful)

TV Scores:

Sarah: 96
Daniel: 100
Jennifer: 70
Sarah: 47

Movie Scores:

Sarah: 18
Daniel: 20
Jennifer: 21
Sarah: 8
Hannah: 3

So here is the new quote:

C1: It happened as I was making cup-a-soup, singing that song from “The Lion King.”
C2: 'Hakuna Matata'?
C1: I thought I was alone.
C2: That doesn't make it right.

Good luck!

Oh, and btw, my elbow bruises are disappearing (pretty quickly actually) but a strange cut appeared on the top of my right hand...weird times! Anyway, have a great day!
Subscribe
  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 4 comments